Dalinių krovinių pervežimas Lietuvoje žiemos sezono metu

Verta pastebėti tai, kad per pastarąsias dvi – tris dienas, žiema jau spėjo parodyti savo veidą. Puikiai suvokiame tai, kad orų permainos, kurios įvyksta staiga, gali atnešti ir labai rimtų nemalonumų. Verta pastebėti, kad tokiu metu pašlyja ne tik žmonių sveikata, tačiau ir pats gyvenimas, ypatingai tuomet, kai kalbame apie judėjimą, tampa kaip niekada sudėtingas. Be jokios abejonės, šiame straipsnyje norime pakalbėti apie tai, kokios metamorfozės kelyje vyksta būtent žiemos sezono metu. Drąsiai galima teigti, kad jų yra tikrai ne viena. Be jokios abejonės, tiek ir įmonės, kurios vysto krovinių ekspedijavimas (https://www.arijus.lt/paslaugos/kroviniu-ekspedijavimas), tiek ir eiliniai vairuotojai gerai žino, kad artėjantis lapkritis reiškia ir padangų keitimo pradžią, kaip Logistika numato savose taisyklėse. Terminas nuo lapkričio 1 iki lapkričio 10 dienos tikrai nėra ilgas. Tad, turime suvokti, kad delsti čia tikrai nėra ko. Puikiai suvokiame tai, kad apie padangų keitimą dar būtų galima pradėti galvoti vasarą. Taip ir prekės bus kur kas pigesnės, o tikėtina, kad ir pačiame asortimente pasirinkimo variantų tikrai nestigs. Verta pastebėti tai, kad tokiu metu, kai vykdoma plataus masto NVS logistika (https://www.arijus.lt/paslaugos/nvs-logistika), tai tampa vienu iš svarbiausių transporto priemonės akcentų. Turime suvokti tai, kad turime apsaugoti ne tik krovinius, kuriuos gabename, tačiau ir šias pareigas atliekančius vairuotojus. Gerai žinome, kad žiemos kelias net ir ilgametę vairavimo patirtį turinčiam vairuotojui gali būti labai sudėtingas. Bet kokiu atveju, savo jėgų pervertinti tikrai nereikėtų. Būtina įvertinti tiek padangų būklę, tiek pačią transporto priemonės būklės visumą, kelio dangą, kitas išorines aplinkybes: Pamažu atsistatant tiekimo grandinėms gresia nauja problema

 

Meteorologinių veiksnių įtaka ekspedijavimui

 

Būtina pastebėti tai, kad šiame darbe nuolat “spaudžia laikas” ir vėluoti jokiu būdu negalima. Tad, kaip įveikti žiemos keliamus iššūkius ir važiuoti taip greitai, kaip vasarą? Tikėtina, kad tokios situacijos sukurti mums nepavyks. Tarkime, jei jums yra būtinas sandėliavimas (https://www.arijus.lt/paslaugos/sandeliavimas), svarbu pagalvoti, kaip pasieksite šią vietą ir kokiu būdu jos bus iškraunamos. Tarkime, jei tai yra vaisiai, daržovės ar pan. Ilgą laiką būti minusinėje temperatūroje jos tikrai negali. Be kita ko, muitinės tarpininkai (https://www.arijus.lt/paslaugos/muitines-tarpininkai) įspėja apie tai, kad ir menkas kritulių “gavimas”, kroviniui gali padaryti labai didelės žalos. Puikiai suvokiame tai, kad šios priežasties, jie gali būti nebetinkami pardavimui rinkoje. Žinoma, tokiu atveju, vargiai tikėtina, kad dėl šių pažeidimų į jus bus kreiptasi dėl paslaugų kitą kartą (https://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/ekspeditoriai-lietuvos-gelezinkeliams-bus-keblu-atsisakyti-vezti-trasas-nepaisant-vyriausybes-sprendimo-667-1627330). 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *